JAKIEGO TYPU INFORMACJE UZYSKAM W TYM DZIALE?
FAQ (Frequently Asked Questions) zawiera najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów wraz z udzielonymi przez nas odpowiedziami. Dział ten pomoże Państwu zapoznać się z funkcjonowaniem naszej firmy, dzięki czemu zostaną Państwo obsłużeni szybciej i w pełniejszym wymiarze. Zachęcamy do przyjrzenia się przynajmniej samym pytaniom, być może już tutaj znajdą Państwo odpowiedź, na nurtujące pytanie.
JAKI JEST ZAKRES OFEROWANYCH PRZEZ WAS USŁUG?
Na to pytanie mogą Państwo znaleźć odpowiedź w dziale OFERTA. Warto jednak dodać, że mogą Państwo u nas zakupić sam materiał lub łącznie z usługą montażu, co wiąże się z konkretnymi korzyściami finansowymi (więcej na ten temat w odpowiedzi na pytanie „Jak mogę obniżyć koszty budowy lub remontu?”). W przypadku szczegółowego zapytania prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
CZY MOGĘ GDZIEŚ ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANYMI PRZEZ PANŚTWA PRODUKTAMI?
Dla Państwa wygody zestawiliśmy większość z oferowanych przez nas produktów na wystawie w naszym salonie. Można przyjrzeć się z bliska jakości wykonania, porównać poszczególne modele tego samego lub różnych producentów. Zapraszamy do obejrzenia ich „na żywo”, ponieważ często tylko takie porównanie pozwala na podjęcie najbardziej odpowiedniej dla Państwa decyzji.
GDZIE MOGĘ ZNALEŹĆ WIĘCEJ INFORMACJI O OFEROWANYCH PRZEZ PAŃSTWA PRODUKTACH?
Wszelkich potrzebnych informacji dotyczących produktów znajdujących się w naszej ofercie udzielą Państwu nasi handlowcy. Jeśli jednak chcieliby Państwo porównać poszczególne urządzenia np. w domowym zaciszu, to można skorzystać albo z prospektów dostępnych u nas w salonie, bądź też ze stron internetowych poszczególnych producentów. Oto adresy stron www naszych głównych dostawców:
1. Vaillant
2. Saunier Duval
3. Junkers
4. TECE
5. Buderus
6. Makroterm
7. EKO-VIMAR Orlański
8. Stalmark
9. Klima-Therm (Fujitsu)
10. Honeywell
11. Jaga
12. Vasco
CZY TO PRAWDA, ŻE PRZENIEŚLIŚCIE SIĘ DO NOWEGO SALONU SPRZEDAŻY?
Dzięki Państwa zaufaniu oraz naszemu zaangażowaniu prężnie się rozwijamy, co można zaobserwować, odwiedzając naszą nową siedzibę. Znajdujemy się na tym samym placu co do tej pory (na terenie „FASTER-a”, mapka dojazdu widoczna w zakładce KONTAKT), jednak już nie w niskim, jednokondygnacyjnym budynku na środku tego placu, tylko w odrestaurowanych pomieszczeniach po starej mleczarni. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć w galerii, przedstawiających prawdziwe piękno starych cegieł, z których zbudowany jest budynek mieszczący nas salon, w połączeniu z nowocześnie urządzonym wnętrzem. Coś dla ludzi ceniących dbałość o detale, co jest naszą dewizą również w realizowanych przez nas inwestycjach.
JAKIE SĄ DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI?
Przyjmujemy płatności zarówno w formie gotówkowej, jak i za pośrednictwem kart płatniczych. W przypadku klientów podpisujących z nami umowę, istnieje oczywiście również możliwość zapłaty przelewem bankowym.
JAKI JEST KOSZT WYMIANY PODGRZEWACZA WODY LUB KOTŁA GAZOWEGO?
W przypadku przepływowych gazowych podgrzewaczy wody oraz gazowych kotłów dwufunkcyjnych koszt wymiany starego urządzenia na nowe łącznie z wszystkimi wymaganymi do tego materiałami oraz usługą montażu może być dla Państwa wygody zryczałtowany. Dzięki temu od razu wiedzą Państwo z jakimi kosztami należy się liczyć. Dodatkowo koszt mogą podwyższyć jedynie takie elementy jak: przeróbka instalacji wodnej lub gazowej na prośbę inwestora, rury spalinowe od urządzenia do szachtu kominowego. W celu zapoznania się z aktualnymi cenami prosimy o kontakt z naszymi handlowcami.
JAKI BĘDZIE KOSZT BUDOWY LUB REMONTU MOJEJ KOTŁOWNI?
Każda kotłownia jest na tyle specyficznym przypadkiem, że wymaga indywidualnego podejścia do jej wyceny. Dlatego zapraszamy do skontaktowania się z nami za pośrednictwem telefonu, e-maila lub też osobiście, w naszym salonie. W przypadku nowych inwestycji do wyceny potrzebujemy jedynie projektu oraz krótkiej rozmowy z Państwem, dzięki czemu będziemy mogli przygotować propozycję w pełni odpowiadającą Państwa wymaganiom. Poza tym służymy naszym doświadczeniem, aby uzyskany efekt, był dla Państwa jak największą przyjemnością. W przypadku remontów, najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta u Państwa wykwalifikowanej osoby z naszej firmy. W tym celu wystarczy się z nami skontaktować w wygodny dla Państwa sposób.
JAK MOGĘ OBNIŻYĆ KOSZTY BUDOWY LUB REMONTU?
W Polsce stawka VAT na materiały budowlane wynosi 23%. Mogą Państwo jednak zapłacić tylko 8% VAT, jeśli zdecydujecie się na zakup materiałów łącznie z usługą montażu, wykonaną przez naszych doświadczonych instalatorów. Jak więc widać, obok korzyści wynikających z możliwości załatwienia wszystkiego w jednym miejscu, mogą Państwo również zaoszczędzić swoje pieniądze. To jest szansa, którą warto wykorzystać!
KTO ZAINSTALUJE PRODUKTY ZAKUPIONE W PAŃSTWIE FIRMIE?
Od wielu lat współpracujemy z tymi samymi, sprawdzonymi ekipami instalatorskimi, dzięki czemu możemy oferować usługi na bardzo wysokim poziomie. Dlatego też decydując się na współpracę z nami, nie musicie Państwo szukać monterów o nieznanej jakości usług. Ponadto gwarantem wykonanej pracy jest nasza firma, dzięki czemu mają Państwo większe bezpieczeństwo, ponieważ wszelkie sprawy serwisowe można zgłaszać również w naszym salonie, a nie tylko telefonicznie, jak to jest w przypadku zwykłych ekip instalatorskich. Warto zauważyć, że decydując się na zakup materiałów łącznie z usługą montażu, mogą Państwo obniżyć łączne koszty. Więcej na ten temat można się dowiedzieć w odpowiedzi na pytanie "JAK MOGĘ OBNIŻYĆ KOSZTY BUDOWY LUB REMONTU?".
JAKI JEST KOSZT TRANSPORTU ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW?
W przypadku kompletnych instalacji grzewczych i sanitarnych transport jest całkowicie po naszej stronie. W innych przypadkach jest to kwestią do ustalenia, jednak w zdecydowanej większości nie ma problemu z bezpłatnym transportem z naszej strony.
CO ZROBIĆ W RAZIE AWARII URZĄDZEŃ ZAKUPIONYCH W WASZEJ FIRMIE?
Każdy nasz klient otrzymuje gwarancje na wszystkie zakupione u nas produkty i usługi. Należy jednak rozróżnić gwarancję na urządzenia grzewcze (np. podgrzewacz wody, kocioł grzewczy), którą nadaje producent, od gwarancji na wykonaną instalację. W pierwszym przypadku, w razie awarii należy kontaktować się z serwisem poszczególnych producentów, natomiast w drugim przypadku, bezpośrednio z naszą firmą. Numery telefonów do serwisantów z nami współpracującymi znajdą Państwo w odpowiedzi na kolejne pytanie.
JAKIE SĄ NUMERY KONTAKTOWE DO SERWISANTÓW MAREK VAILLANT, SAUNIER DUVAL, JUNKERS?
Oto numery telefonów do współpracujących z nami serwisantów:
Vaillant – 601-650-005
Saunier Duval – 608-355-099, 602-110-498
Junkers - 602-174-693
GDZIE MOGĘ ZAKUPIĆ CZĘŚCI DO URZĄDZEŃ KUPIONYCH U PAŃSTWA?
W naszym salonie sprzedaży posiadamy elementy wchodzące w skład instalacji grzewczej. Natomiast wszelkie części do urządzeń grzewczych dostępne są tylko u serwisantów odpowiednich marek. Numery telefonów do nich podane są w odpowiedzi na pytanie „JAKIE SĄ NUMERY KONTAKTOWE DO SERWISANTÓW MAREK VAILLANT, SAUNIER DUVAL, JUNKERS?".